پیچند

فصل پنجم

پیچند

فصل پنجم

پیچند

And the end of all our exploring will be to arrive where we started
پیچند معادل فارسی تورنادو است.

آخرین نظرات
آنچه گذشت

۱۹۶۰- من زنده‌ام، شما چطور؟

شنبه, ۵ اسفند ۱۴۰۲، ۰۵:۲۶ ب.ظ

دلم تنگ شده برای وبلاگ و وبلاگ‌نویسی. برای خوانندگان اسبق و سابق وبلاگم، برای بازماندگان اون خیل عظیم که شمایی که الان این پستو می‌خونی هم جزوشونی. اگر هنوز هستید و دنبالم می‌کنید یه «۵» تو کامنتای این پست بذارید. تعداد پنجا به پنج‌تا برسه، میام به‌مناسبت امروز که پنج اسفنده و روز مهندسه همهٔ یادداشت‌هایی که تو این پنج ماه تو اینستا گذاشتم یا نذاشتم رو به سمع و نظرتون می‌رسونم. نرسه هم نمی‌رسونم :|

هستید؟

۰۲/۱۲/۰۵
پیچند (تورنادو، دُردانهٔ سابق، شباهنگ اسبق)

نظرات (۴۸)

5

حاضرین در سایت هم هم‌اکنون 5نفرند:دی

عمر سایت هم 5855روزه. این 5ها هم حسابن دیگه؟

سلام
من جزو خیل عظیم گذشتگان نیستم. مدت کوتاهیه که دنبالتون می‌کنم ولی پنج:)

۰۵ اسفند ۰۲ ، ۱۸:۳۷ مهرداد ‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏‏

سلام

روز مهندس مبارک

اصلا ۵۵۵۵ 😁

۰۵ اسفند ۰۲ ، ۱۹:۰۲ صـــالــحـــه ⠀

۵ به عشق پیچند! :)

:)))

۰۵ اسفند ۰۲ ، ۱۹:۲۶ اقای متحیر

5

۰۵ اسفند ۰۲ ، ۱۹:۵۷ خانم الفــ

 بله بله. هستیم

۵

:)

۵

من اولین نفر از پنج تام یعنی؟

۵

۰۵ اسفند ۰۲ ، ۲۱:۳۳ محسن رحمانی

سلام عیدتون مبارک .

روز مهندس هم بر شما مبارک .

پنج 

 

۵

۰۵ اسفند ۰۲ ، ۲۱:۴۶ نیمه سیب سقراطی

5

😁😁

5

بله ناخدا🤭

۰۵ اسفند ۰۲ ، ۲۲:۴۶ محمدعلی ‌‌

۵

هستم :)) ولی خسته‌ام. خیلی. 

5

«۵»

 

۵

سلام خانوم دکتر

با یاد و نام خدا 

5

خیلی هم 5

در پناه حق

6

سلام، ای وای من دیر دیدم پست و شد ۶ اسفند. امیدوارم بقیه فرستاده باشن و ۵ که سهله ۵۰ تاد۵ گرفته باشی.

۵. روزت مبارک خانم مهندس

 

۰۶ اسفند ۰۲ ، ۰۱:۰۲ محبوب حبیب

سلام:) 

۴

یه نفر حرکته 😅

 

(ستاد احیای فرهنگ زیبای کامنت‌گذاری و ترغیب جوانان به کامنت‌آوری و رشد و رونق آمار بازدیدها)

۰۶ اسفند ۰۲ ، ۰۶:۱۶ آرزو {لبخند}

۵ :) روز مهندس هم مبارکت باشه

سلام . بیا من ی 5 گذاشتم . ولی 6 اسفند هست .

5

۵

5

بیست‌ونه نفر شدیم. یکی دیگه هم بیاد که سیمرغمون کامل بشه حرکته ^-^

یه سلااااام گرم توی این روزهای سرد بر خانم دکتر

منم زنده ام

خیلی وقته دلتنگم و فقط می‌اومدم خاموش می‌خوندمت و می‌رفتم! شرم بر من.

اما این پست باعث شد انگیزه کامنت گذاشتن پیدا کنم. امروز ۶ امه و نیمه شعبانه. عیدت مبارک باشه. دیروز که روز مهندس بود هم با تاخیر بهت تبریک می‌گم.

5 (: . 

5

5

😂😂 سلام، خوانندگان هم دلشون برات تنگ شده، روزتون مبارک خانم مهندس با حفظ سمت خانم دکتر و همچنین پنجججججججججججج

۰۶ اسفند ۰۲ ، ۲۰:۱۹ بانوی مومن

5❤️

عاقا این چه کاریه، ما که همیشه در حال نظر دادنیم🤷🏻‍♀️

 

من خوشم نمی‌آد یکی این‌طوری برام تعیین‌تکلیف کنه ولی چون تویی: ۵

عیدتم مبارک🌺

5

سلام نسرین جان خوبی کجایی دختر 🥲

 

"۵"

۵

۵

۵

5

۰۹ اسفند ۰۲ ، ۲۳:۲۲ ماه توت‌فرنگی

5

۱۴ اسفند ۰۲ ، ۲۳:۴۴ فینگیل بانو

5

۵

دیر اومدم😀 ولی اومدم 

۵ 

«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»«»

 سال نو و نوروزت خجسته باد خانوم !💜🌹💙🌹🤍

پاسخ:
ممنون.
سال نوی شما هم مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">